HTML

Kutat asok Londonban

Piackutatas, elmenyek, miegymas.

Friss topikok

  • grimbusz: @drDankó: Elvileg Division5, de tenyleg nincs fent a halon az idei szezon meg. Mindenesetre ma Blo... (2011.05.10. 11:13) MB vs. MTV
  • ariza: Küldjek Cserpes Trudit? :) (2010.12.26. 17:38) Kipufog
  • ariza: 45 perc? A térképen nem tűnt olyan nagynak az iroda-lakás közti távolság. Tényleg k. nagy város... (2010.11.07. 21:11) Elmenyek

Linkblog

Egy honap

2010.11.25. 00:21 grimbusz

A mai bejegyzes temaja az lenne/lett volna, hogy egy honapja vagyok kint. Igyekszem is ehhez tartani magam, de elotte kis kiterot kell tennem, mert az elet, es a ketharmados fulkeforradalmar kormany beszolt.

Nem rajuk szavaztam, akik ismernek, azoknak ez nem ujdonsag. De elfogadtam, hogy bar nem mondtak semmit, a nep ezt beszopta, es tulnyertek magukat. Persze, az sem jott be, ahogy a dolgaikat inteztek eddig: haverok a kulcspoziciokba, koztarsasagi elnoknek egy bohoc, alkotmanybirosag, miegymas. Nekem mar ez is sok volt, es elojott a bennem rejlo Debreczeni Jozsef. Na de a mai nap mindenen tultesz, hogy az en megtakaritasomat ellopja ez a felcsuti senki. Igen, en az elmult 8 evben az atlag felett kerestem, ezert szepen osszegyult par milliom, amit meg kb 30 evnyi munkaval, valamint a hozamokkal gondoltam megfejelni, es akkor talan nem jutok olyan helyzetbe, mint apam, vagy mostohaanyam, akik az aktualis hatalom kenye-kedve szerint kapjak a nyudijukat. Vagy legalabbis kevesbe lennek kiteve ennek.

Ezek utan most okos vezerunk ugy gondolja, hogy a penzem jobb helyen van nala. Hat a nagy budos francokat! Sajnos nem tudom felvenni a penzt, es kiutalni ide magamnak, pedig ezt kellene tenni. Ezt a zset ugyis elhasznaljak par even belul, ahogy az allam csinalja mindig, es mivel erdemi reformoknak nyoma sincs, ugyanigy ujratermelik majd csak az adossagot.

Nem mondom, hogy az elozo 8 ev jo volt, mert elkurtak. Nem kicsit, nagyon. De ennel rosszabb az en szememben nem volt meg. Szoval most nagyon orulok, hogy kijottem, de sajnos igy nem tudom lesz-e ertelme hazamenni. Attol tartok, hogy a zemberek mint a birkak elfogadjak, vagypedig beletorodnek. Par eve ilyen esetben atrendezte volna a fovarost a csurhe, de most esze semmi, es nagyokat kussol, rosszabb esetben meggyozi magat, hogy igy van jol. A jobberek tenyleg ennyire vezerelvuek??? Itt kint a tandijat akarjak megemelni, es tizezrek tuntetnek a varosokban.

Nem biztos persze, hogy ez a jobb, de hogy a magyarok ezt is lenyelik, az biztos. Hiszen ahogy par hete irta pki, ki lenne mas ezek helyett?

 

Na de akkor az egy honap.

Most mar kezd egyre jobb lenni a kedvem. Mar csak par nap, amig jon Zs, es akkor onnantol kezdve mar valtozik a helyzet.

Mi az amiben jobb az itteni elet? Elvileg eletszinvonal, de ezt meg nagyon nem erzem azert, bar ennek egyeb okai is vannak.

Valahogy logikusabb az elet. Szervezettebb, ertelmezhetobb. Az ember ezt neha burokratizmusnak eli meg, pl amikor a bankszamla nyitasakor a 3-4. alkalommal sikerult csak megoldani a dolgot. Meg a sok bejelentkezes, es papirmunka miatt is. De ennek ellenere ha az emberek beallnak a metron a jobb oldalra, akkor beallok en is, es ha a buszon az elso ajton szallunk fel, akkor en is ott szallok fel, mert ez a jatekszabaly. Es nem kerul semmibe, engem nem zavar, szoval akkor miert ne? Kulonben is, nem valoszinu, hogy ok fognak az en igenyeimhez igazodni 7.7 millioan csak itt Londonban.

A munkahelyen egeszen mas a helyzet, mint otthon. Itt olyan eroforrasaink, lehetosegeink vannak, amilyenekrol otthon egy kutato ceg csak almodhat. De ezt mar elmeseltem nagyjabol. Ami uj, hogy ma weekly resource meeting volt, amin nekem is jelen kellett lennem, mint line manager. Ugyanis megkaptam eletem elso line reportjat. Adam nevre hallgat, 22 eves, es TAA. Azaz Trainee Account Assistant. Mintha otthon lenne trainee CSS-unk. Csartol, adatokat ellenoriz, makrokat futtat, prezentaciokat keszit. Ja es hatalmas West Ham szurkolo. Sajna a West Ham most eppen sziv a PL-ben, mint a torkos borz, de ez most mindegy. Szoval be kellett szamolnom Adam es a sajat magam jovo heti leterheltsegerol, hogy lassa a GAD, hogy hogy all a csapat, kitoltjuk-e a 40 orat, vagy esetleg tul sok a melo, es honnan hova lehet atcsoportositani. Ennek lesz meg ujabb kore felsobb szinten penteken es hetfon, es igy folyik a het. Lehet, hogy ez csak nekem uj, de ez valahogy otthon kimaradt. Ami meg erdekes az Adam-mel kapcsolatban, hogy nincs kozos ugyfelunk. Mivel o AA, en meg AR (most szinteket nem nezve), ezert a munkank is mas. Szoval ez igy picit furcsa, azt hittem, hogy egy TAR-t, vagy JAR-t kapok, de nem baj. Dom, meg Harriet is AA-ket kaptak. Ok ketten meg SAR-ek a csapatban.

A csapatban amugy van ket regi ismerosom, meg a gyonyoru otthoni egyik melombol: Cecile es Doug. Cecile SAC, azaz Senior Account Coordinator, mint otthon a PM, mig Doug AD, azaz Account Director. Ha kozosen ismert ugyfellel kapcsolatban a keleti regioban van valami kerdes, akkor kikerik a velemenyem, amit elmondok, de azert valljuk be oszinten, mivel keves ralatasom volt erre a projektre, nem sok mindent tudnak szerintem ebbol hasznositani. Mindenesetre jol esik, es legalabb kozos beszelgetesekre ad alkalmat, bar jobban szeretem, amikor nem munka miatt beszelek az emberekkel.

Ugyanis az angolom szerintem gagyi. Foleg a szakmai. Meg a magandolgokrol tok jol folyamatosan el tudok beszelgetni a tobbiekkel, de szakmaban mar nehezebb. Azt kell mondjam, hogy az ami otthon egy eros kozepesnek szamitott, az azert itt sehol sincs. Vagy lehet, hogy csak az en esetemben, de nekem mindenesetre meg nehezseget okoz. Ugyhogy elhataroztam, hogy eloveszem az otthoni szotaram, es a kijegyzetelt dolgokat es gyorsan szokincsbovitesbe kezdek. Bar a passzivval keves baj van, mivel megertem amit mondanak, inkabb az aktiv ami bajos, ugyanis nehezen tudom hasznalni.

Most megvannak az elso tulorak is. Nem szeretem...

Janurra mar most latom, hogy baromi sok munka lesz, viszont ez meglepett, hogy ezt a projektvezeto mar egy hete jelezte a team managernek, es mar dolgozik azon, hogy milyen embert ad nekem, aki segit megirni egy honap alatt 7 BD-t. Majd masik 3 het alatt egy orszagokon ativelo kozos anyagot. Szoval ez kifejezetten jol esik, hogy bar London a kapitalizmus egyik fellegvara, odafigyelnek rank.

 

Ennyit mara kedves naplom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr712471689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása